29 Ocak 2025, 15:02 Çarşamba
Javier Olleros, doğal ve sezgisel olarak bir yakınlık mutfağı uygular. Bunu yapmanın bir yolu çevrenin kendisinden türetilir ve şefin O Grove manzarasını temsil eden bir resim olarak yemeklerine taşınması. Sadece sekiz aylık açılış açmasına neden olan bir mutfak yapmanın bir yolu, Madrid Fusion'da Vahiy Ödülünü kazanmayı başardı. Ancak İspanya'nın Madrid Fusion Foods'un bu baskısında, yemekleri doğal resimler olarak pişiren topraklarının tahıllarına ve tohumlarına değer verdi.
Daha spesifik olarak, doğrudan bir dart başlattığı bir konuşmada, hastanelerin mutfakları aracılığıyla sağlık ve yiyecekleri daha da teşvik etmeleri için, daha düşük görünen ancak büyük bir potansiyele sahip bir bileşen olan siyah yulaf ezmesinin değerini vurgulamak istedi. “Sadece sahada değil, yulaf ezmesi gibi tahıllar ani iklim değişikliklerine karşı çok dirençlidir.”
Galiçya'dan endemik bir tahıl ve maruz kaldığı gibi herkesi besler. Buna rağmen, hiç kimse bu yemeğin büyük beslenme değerine sahip özelliklerini bilmiyor. Bununla birlikte, Ollaros'un ilk başta onu sıkacağını düşünen küçük bir köyde yaptığı bu aramada, ancak şimdi yıllar boyunca, daha sonra bir kısmını detaylandırdığı “harika” doğanın bir kısmını keşfetmeye devam ediyor. yemekleri. Bir zamanlar yemeklerini yakalamaya çalışan bir doğa, dedi ki, gerçeği bulmanın giderek zor olduğu.
Sezondan sonra mevsimden ayrılan bazı yemekler, topraklarının temsilini ihmal etmeyen bazı yemekler. O Grove'dan gelen ve çevre bitkileri ve iskeletler aracılığıyla elde ettikleri şey olmalarını sağlayan “büyüleyici bir yaratıcı uyaran”. «Yemeklerimiz için uyum ve anlam olmalı. Bir sayfa koyduğumuzda, o ürünün özelliklerini bilmeliyiz, ne olacağını ve ürünün yenildiği zaman göze çarpan bilmeliyiz. Hiçbir şeyin hiçbir şeyin üstünde olmasını istemiyoruz ”diyor farklı Galiçeli sebzelerden oluşan bir yemek.
Bölgedeki ürünlerle yapılan ayrıntılarla, müşterinin teklifi her denediğinizde tam bir çorba kaşığı lezzete sahip olacağının farkındalar. Bir restoranda, yağların yeniden kullanılması ve detaylandırılmasıyla ürünün ömrünü mümkün olduğunca genişletmeye çalışan her şey.
Senén Barral, solda.
Rodrigo Díaz
360º yemek odası
O bir aşçı değil ve bunun için yemek pişirme hakkında konuşmaya gelmedi. Ancak Innitex İnovasyon, Altyapı ve Restorasyon Hizmetleri Bölümü başkanı Senén Barral, 2016'da başlatılan şey için İspanya'dan Madrid Food'a İspanya'dan bir milyon buçuk yiyecek verdikleri Inditex'e gitti. Her zaman çevre ve yerel üreticiler hakkında düşünen en iyi hizmeti sunma stratejisi. Böylece, ilk yıllarda yerel ürünlere dokuz milyon avro harcamak için 300 bin avro harcadılar, bu yemek odalarının% 85'i Galiçya şirketlerinden satın alındı.
Ocak ayında Aralık ayına kadar kaç öğün olacağını bildikleri esir bir müşterileri var, bu nedenle rejeneratif tarım ve kullanıma bağlı tedarikçilerle konuşmak için gerekli. Bu yüzden estetik açısından en iyi ürünü satın almazlar, ancak bahçelerin giriş ve çıkışlarına bakın ve çirkin ve kusurlu ürünü satın alırlar, ancak bu da aynı şeyi bilir. Barral, “Bu ürünü yeniden değerlendirmek istiyoruz, sadece çirkin, ama aynı.” Dedi. Aksi takdirde çöplerle sonuçlanacak birçok üründen yararlanmanın bir yolu.
Mağazanın ürünlerini yemek odasına aktarırken de geçerli olan bir şey. Maliyet tasarrufu ve en iyi ürün kalitesi olmasını sağlamadan önce, “Yerel üreticiden satın almak ve yiyecekleri aşmak mantıklı değil” dedi: her şey doğal ve yerel.
Sıfır atık
Bir Sırp, Portekizli ve Katalan. Bir şaka gibi görünüyor ama çok farklı oldu. Helsinki, Norveç'teki bir restoran, “sıfır atık” projesi için çeşitli uluslararası ödüllerle tanındı. Ancak bu restoranda Nolla, Albert Franch, Luka Balac ve Carlos Henriques, yemek hikayeden daha fazlasını gönderiyor. Her ne kadar o zamanlar sadece yemeklerini detaylandırmak için değil, aynı zamanda binada sürdürülebilir estetik ve bakım açısından da çok bakıyorlar. Açık bir işletme ve tek kullanımlık ambalajla gelen ürünleri kullanmadıkları yer. Buna ek olarak, sürdürülebilirliğin ilk efsanesi, her gece beslenenlere lokantların sayısını saymaya düştü. Bu tür siteler genellikle daha küçük boyutta yaklaşık 100 lokanta.
Ama gerçek şu ki, 100 lokanta olmasına rağmen, sandalyeler asla ölmeyecek malzemelerle yapılır, yani asla atık yaratmaz; Gemiler eski alkolsüz içecek şişeleri ile yapılır veya süs çiçeklerinin sürahileri, markaların satamayacağı için bir çeşit Tara'ya sahip oldukları için yapılır. Ancak peçeteler tekstilir kalıpları ve yiyeceklerin servis edildiği veya ikinci elden veya elektriksiz veya yeniden kullanılan seramiklerle yapıldığı yemeklerle yapılır.
Restoran kapısından 250 kilometreden fazla gelen yiyecekleri tüketmeyen bir restoranda toplam sürdürülebilirlik arayan Nolla'nın bir modeli. Bu şef, “Taşımacılık sırasında üretilen tüm görünmez kalıntı için daha fazla genişlemek istemedik ve her şeyden önce yerel ekonomiyi desteklemek istiyoruz.” Her ürününün geldiği yer.
Yorum
Bir Hata Bildir
Javier Olleros, doğal ve sezgisel olarak bir yakınlık mutfağı uygular. Bunu yapmanın bir yolu çevrenin kendisinden türetilir ve şefin O Grove manzarasını temsil eden bir resim olarak yemeklerine taşınması. Sadece sekiz aylık açılış açmasına neden olan bir mutfak yapmanın bir yolu, Madrid Fusion'da Vahiy Ödülünü kazanmayı başardı. Ancak İspanya'nın Madrid Fusion Foods'un bu baskısında, yemekleri doğal resimler olarak pişiren topraklarının tahıllarına ve tohumlarına değer verdi.
Daha spesifik olarak, doğrudan bir dart başlattığı bir konuşmada, hastanelerin mutfakları aracılığıyla sağlık ve yiyecekleri daha da teşvik etmeleri için, daha düşük görünen ancak büyük bir potansiyele sahip bir bileşen olan siyah yulaf ezmesinin değerini vurgulamak istedi. “Sadece sahada değil, yulaf ezmesi gibi tahıllar ani iklim değişikliklerine karşı çok dirençlidir.”
Galiçya'dan endemik bir tahıl ve maruz kaldığı gibi herkesi besler. Buna rağmen, hiç kimse bu yemeğin büyük beslenme değerine sahip özelliklerini bilmiyor. Bununla birlikte, Ollaros'un ilk başta onu sıkacağını düşünen küçük bir köyde yaptığı bu aramada, ancak şimdi yıllar boyunca, daha sonra bir kısmını detaylandırdığı “harika” doğanın bir kısmını keşfetmeye devam ediyor. yemekleri. Bir zamanlar yemeklerini yakalamaya çalışan bir doğa, dedi ki, gerçeği bulmanın giderek zor olduğu.
Sezondan sonra mevsimden ayrılan bazı yemekler, topraklarının temsilini ihmal etmeyen bazı yemekler. O Grove'dan gelen ve çevre bitkileri ve iskeletler aracılığıyla elde ettikleri şey olmalarını sağlayan “büyüleyici bir yaratıcı uyaran”. «Yemeklerimiz için uyum ve anlam olmalı. Bir sayfa koyduğumuzda, o ürünün özelliklerini bilmeliyiz, ne olacağını ve ürünün yenildiği zaman göze çarpan bilmeliyiz. Hiçbir şeyin hiçbir şeyin üstünde olmasını istemiyoruz ”diyor farklı Galiçeli sebzelerden oluşan bir yemek.
Bölgedeki ürünlerle yapılan ayrıntılarla, müşterinin teklifi her denediğinizde tam bir çorba kaşığı lezzete sahip olacağının farkındalar. Bir restoranda, yağların yeniden kullanılması ve detaylandırılmasıyla ürünün ömrünü mümkün olduğunca genişletmeye çalışan her şey.
Senén Barral, solda.
Rodrigo Díaz
360º yemek odası
O bir aşçı değil ve bunun için yemek pişirme hakkında konuşmaya gelmedi. Ancak Innitex İnovasyon, Altyapı ve Restorasyon Hizmetleri Bölümü başkanı Senén Barral, 2016'da başlatılan şey için İspanya'dan Madrid Food'a İspanya'dan bir milyon buçuk yiyecek verdikleri Inditex'e gitti. Her zaman çevre ve yerel üreticiler hakkında düşünen en iyi hizmeti sunma stratejisi. Böylece, ilk yıllarda yerel ürünlere dokuz milyon avro harcamak için 300 bin avro harcadılar, bu yemek odalarının% 85'i Galiçya şirketlerinden satın alındı.
Ocak ayında Aralık ayına kadar kaç öğün olacağını bildikleri esir bir müşterileri var, bu nedenle rejeneratif tarım ve kullanıma bağlı tedarikçilerle konuşmak için gerekli. Bu yüzden estetik açısından en iyi ürünü satın almazlar, ancak bahçelerin giriş ve çıkışlarına bakın ve çirkin ve kusurlu ürünü satın alırlar, ancak bu da aynı şeyi bilir. Barral, “Bu ürünü yeniden değerlendirmek istiyoruz, sadece çirkin, ama aynı.” Dedi. Aksi takdirde çöplerle sonuçlanacak birçok üründen yararlanmanın bir yolu.
Mağazanın ürünlerini yemek odasına aktarırken de geçerli olan bir şey. Maliyet tasarrufu ve en iyi ürün kalitesi olmasını sağlamadan önce, “Yerel üreticiden satın almak ve yiyecekleri aşmak mantıklı değil” dedi: her şey doğal ve yerel.
Sıfır atık
Bir Sırp, Portekizli ve Katalan. Bir şaka gibi görünüyor ama çok farklı oldu. Helsinki, Norveç'teki bir restoran, “sıfır atık” projesi için çeşitli uluslararası ödüllerle tanındı. Ancak bu restoranda Nolla, Albert Franch, Luka Balac ve Carlos Henriques, yemek hikayeden daha fazlasını gönderiyor. Her ne kadar o zamanlar sadece yemeklerini detaylandırmak için değil, aynı zamanda binada sürdürülebilir estetik ve bakım açısından da çok bakıyorlar. Açık bir işletme ve tek kullanımlık ambalajla gelen ürünleri kullanmadıkları yer. Buna ek olarak, sürdürülebilirliğin ilk efsanesi, her gece beslenenlere lokantların sayısını saymaya düştü. Bu tür siteler genellikle daha küçük boyutta yaklaşık 100 lokanta.
Ama gerçek şu ki, 100 lokanta olmasına rağmen, sandalyeler asla ölmeyecek malzemelerle yapılır, yani asla atık yaratmaz; Gemiler eski alkolsüz içecek şişeleri ile yapılır veya süs çiçeklerinin sürahileri, markaların satamayacağı için bir çeşit Tara'ya sahip oldukları için yapılır. Ancak peçeteler tekstilir kalıpları ve yiyeceklerin servis edildiği veya ikinci elden veya elektriksiz veya yeniden kullanılan seramiklerle yapıldığı yemeklerle yapılır.
Restoran kapısından 250 kilometreden fazla gelen yiyecekleri tüketmeyen bir restoranda toplam sürdürülebilirlik arayan Nolla'nın bir modeli. Bu şef, “Taşımacılık sırasında üretilen tüm görünmez kalıntı için daha fazla genişlemek istemedik ve her şeyden önce yerel ekonomiyi desteklemek istiyoruz.” Her ürününün geldiği yer.
Yorum
Bir Hata Bildir