24 Mart 2025, 21:19 Pazartesi
“Şehirlere göç etmeyin, mutfağın ruhu köylerde.” Kırsal çevreyi bir fırsat alanı olarak benimseme çağrısıyla Leonor Espinosa, bu günlerde Gran Canaria'nın güneydoğusunda kutlanan kırsal gastronomi Kongresi Terrae'ye müdahalesini tamamladı. Ülkesinden malzemelerin ve tariflerin çeşitliliğinin geri kazanılmasında bir aktivist olan Kolombiyalı şef, Portekiz veya İtalya'nın 17 otonom topluluktan şefleri ve yapımcıları bir araya getiren bir toplantının bu üçüncü baskısında fahri ödülü aldı. Amaç, daha iyi ve daha kötüsü, sahada bir restoran çalıştırmanın, deneyimleri paylaşmak ve ortak sorunlara çözüm sunmak anlamına gelen şeyleri düşünmektir. Forum, gastronominin kırsal toplulukların güçlü bir traktörü olabileceğine, nüfusa koyabileceğine ve yetenek çekebileceğine dair örnekler sunuyor.
En netlerden biri, neredeyse otuz yılda kardeşi Carlos ile birlikte koştuğu Rioja Ignacio Echapresto tarafından sağlandı. Hafta sonları başkentte veraneantları veya aileleri beslemek için bir yemek odası olarak başlayan şey, iki Michelin yıldızı ve geçen yıl 54 ülkeden müşteriyi çekmeyi başaran bir yeşil yıldız haline geldi. Alubias, Menestra ve Chouleta tarafından sunulan Castilya tarzında dekore edilmiş bu ev, bu yıllarda çok değişti, “ama hedef hala aynı,” dedi Echapresto, “Doğduğumuz kasabada geçimini sağlamak.”
O zaman riskli olan bu bahis, takip edilecek bir model haline geldi. İşi, “Huerta ve La Huerta ile bir restoran ile restoran arasında bir restoran ile kasabaya nüfus koymayı başaran birincil sektör arasında bir kimlik örneği olan, cinsiyetlerinin nasıl yeniden değerlendiğini gören ve bu prestijli tablo için olmasa da bu kadar çok şey gibi sözlü olacağını gören bir üretici ağı kurmayı yarıya indiriyor. Evdeki lüks, masadan sadece birkaç metre yetiştirilen ve aynı sabah toplanan bazı kuşkonmaz veya bezelye yiyebilmektir. Riojan, “İnsanlar evimize gelmek için çaba gösteriyor ve biz zamanla ödüllendiriyoruz” dedi. Tohumları iklimlendirme zamanı -5 yıldan az değil -her mevsim koleksiyonun en uygun anını veya müvekkile adanmış olanı, böylece aile felsefesine batırılacak şekilde beklemek.
Terrae Günü'nün görüntüsü, Kolombiyalı aşçı Leonor Espinosa (merkez), Grancanario Cabildo, Minerva Alonso Ekonomik Kalkınma Bakanı ve Vocento Gastronomi Direktörü Benjamín Lana ile birlikte.
RC
Echapresto, geleneksel patatesleri La Riojana'ya yeniden yorumlayan bir atıştırmaya ek olarak, bitkinin farklı kısımlarından yapılan 5 plaka pil sundu. “Biz vejetaryen bir restoran değiliz, ama sebzenin çok önemli bir ağırlığı var.” Birkaç yıl önce kendisini “Trapantojos'u tasarlamaya ya da arka planda iyi bilmediği malzemelerle çalışmaya” adadı, ancak son on yılda, bu yeni kırsal mutfağın bir amblemi olarak ortaya çıkan eleştirinin dikkatini çeken radikalleşti.
Restoranlardan çok
Tarımsal sömürü ve misafirperverlik kuruluşu arasındaki bu simbiyoz, Bodega Leonesa El Capricho, Vicent Guimerà'dan José Ignacio Jauregui'nin yuvarlak bir masası sırasında L'A antik mol ve kanaryalı Bode. Bir menü veya sürdürülebilirlik içi boş bir kelime olarak değil, işleri iyi yapmanın belirli bir yolu olarak.
Ayrıca uzun konuştu ve peynir yalan söyledi. Kanarya yapımcısı Lucía Torres veya şef Pepe Solla'nın uzman Michele Buster'ın eli tarafından manzaranın karakterinin en iyi gastronomik ifadelerinden biri, “süpermarkete ulaşan üç veya dört çeşidin ötesinde” Galiçya peynirine bahis oynamaya öncülük ediyor. Solla, Galiçya'daki Quesero panoramasında devrim yaratan bir çıkış olmadan önce, Peynirler arasında olmayan, ancak uzmanlar arasında alıntılanan birçok küçük üreticiye başka bir şekilde bir şey yapmayı teşvik eden bir çıkış olmadan önce Savel ile nasıl konuştuğunu söyledi. Hem o hem de yuvarlak masanın moderatörü olan eleştirmen Carlos Maribona, restoranları peynirlere kartlarında değerli bir yer vermek için çağırdı, “sonuçta sıfır kilometre kilerine olan bağlılığı göstermenin basit ve doğrudan bir yolları.”
AGUIMS Belediye Tiyatrosu'nda düzenlenen sunumlar günü, Kanarya Adaları veya Kanarya Adaları'ndaki en eski kahve plantasyonlarından birini gözden geçiren Casa Romantica Başkanı Ariano Alonso gibi Kanaryalı şeflerin çalışmalarını da bilmesine izin verdi. Zaten öğleden sonra aşçılar ve katılımcı üreticiler, halklara yetenek çekme ihtiyacı veya kırsal gastronomiyi korumak için gerekli düzenlemeler gibi konuları ele almak için gruplar halinde çalıştılar. Kongre bu Salı günü Glory Peyniri ziyareti ve deniz yolculuğu ile sonuçlanacak.
Yorum
Bir Hata Bildir
“Şehirlere göç etmeyin, mutfağın ruhu köylerde.” Kırsal çevreyi bir fırsat alanı olarak benimseme çağrısıyla Leonor Espinosa, bu günlerde Gran Canaria'nın güneydoğusunda kutlanan kırsal gastronomi Kongresi Terrae'ye müdahalesini tamamladı. Ülkesinden malzemelerin ve tariflerin çeşitliliğinin geri kazanılmasında bir aktivist olan Kolombiyalı şef, Portekiz veya İtalya'nın 17 otonom topluluktan şefleri ve yapımcıları bir araya getiren bir toplantının bu üçüncü baskısında fahri ödülü aldı. Amaç, daha iyi ve daha kötüsü, sahada bir restoran çalıştırmanın, deneyimleri paylaşmak ve ortak sorunlara çözüm sunmak anlamına gelen şeyleri düşünmektir. Forum, gastronominin kırsal toplulukların güçlü bir traktörü olabileceğine, nüfusa koyabileceğine ve yetenek çekebileceğine dair örnekler sunuyor.
En netlerden biri, neredeyse otuz yılda kardeşi Carlos ile birlikte koştuğu Rioja Ignacio Echapresto tarafından sağlandı. Hafta sonları başkentte veraneantları veya aileleri beslemek için bir yemek odası olarak başlayan şey, iki Michelin yıldızı ve geçen yıl 54 ülkeden müşteriyi çekmeyi başaran bir yeşil yıldız haline geldi. Alubias, Menestra ve Chouleta tarafından sunulan Castilya tarzında dekore edilmiş bu ev, bu yıllarda çok değişti, “ama hedef hala aynı,” dedi Echapresto, “Doğduğumuz kasabada geçimini sağlamak.”
O zaman riskli olan bu bahis, takip edilecek bir model haline geldi. İşi, “Huerta ve La Huerta ile bir restoran ile restoran arasında bir restoran ile kasabaya nüfus koymayı başaran birincil sektör arasında bir kimlik örneği olan, cinsiyetlerinin nasıl yeniden değerlendiğini gören ve bu prestijli tablo için olmasa da bu kadar çok şey gibi sözlü olacağını gören bir üretici ağı kurmayı yarıya indiriyor. Evdeki lüks, masadan sadece birkaç metre yetiştirilen ve aynı sabah toplanan bazı kuşkonmaz veya bezelye yiyebilmektir. Riojan, “İnsanlar evimize gelmek için çaba gösteriyor ve biz zamanla ödüllendiriyoruz” dedi. Tohumları iklimlendirme zamanı -5 yıldan az değil -her mevsim koleksiyonun en uygun anını veya müvekkile adanmış olanı, böylece aile felsefesine batırılacak şekilde beklemek.
Terrae Günü'nün görüntüsü, Kolombiyalı aşçı Leonor Espinosa (merkez), Grancanario Cabildo, Minerva Alonso Ekonomik Kalkınma Bakanı ve Vocento Gastronomi Direktörü Benjamín Lana ile birlikte.
RC

Echapresto, geleneksel patatesleri La Riojana'ya yeniden yorumlayan bir atıştırmaya ek olarak, bitkinin farklı kısımlarından yapılan 5 plaka pil sundu. “Biz vejetaryen bir restoran değiliz, ama sebzenin çok önemli bir ağırlığı var.” Birkaç yıl önce kendisini “Trapantojos'u tasarlamaya ya da arka planda iyi bilmediği malzemelerle çalışmaya” adadı, ancak son on yılda, bu yeni kırsal mutfağın bir amblemi olarak ortaya çıkan eleştirinin dikkatini çeken radikalleşti.
Restoranlardan çok
Tarımsal sömürü ve misafirperverlik kuruluşu arasındaki bu simbiyoz, Bodega Leonesa El Capricho, Vicent Guimerà'dan José Ignacio Jauregui'nin yuvarlak bir masası sırasında L'A antik mol ve kanaryalı Bode. Bir menü veya sürdürülebilirlik içi boş bir kelime olarak değil, işleri iyi yapmanın belirli bir yolu olarak.


Ayrıca uzun konuştu ve peynir yalan söyledi. Kanarya yapımcısı Lucía Torres veya şef Pepe Solla'nın uzman Michele Buster'ın eli tarafından manzaranın karakterinin en iyi gastronomik ifadelerinden biri, “süpermarkete ulaşan üç veya dört çeşidin ötesinde” Galiçya peynirine bahis oynamaya öncülük ediyor. Solla, Galiçya'daki Quesero panoramasında devrim yaratan bir çıkış olmadan önce, Peynirler arasında olmayan, ancak uzmanlar arasında alıntılanan birçok küçük üreticiye başka bir şekilde bir şey yapmayı teşvik eden bir çıkış olmadan önce Savel ile nasıl konuştuğunu söyledi. Hem o hem de yuvarlak masanın moderatörü olan eleştirmen Carlos Maribona, restoranları peynirlere kartlarında değerli bir yer vermek için çağırdı, “sonuçta sıfır kilometre kilerine olan bağlılığı göstermenin basit ve doğrudan bir yolları.”
AGUIMS Belediye Tiyatrosu'nda düzenlenen sunumlar günü, Kanarya Adaları veya Kanarya Adaları'ndaki en eski kahve plantasyonlarından birini gözden geçiren Casa Romantica Başkanı Ariano Alonso gibi Kanaryalı şeflerin çalışmalarını da bilmesine izin verdi. Zaten öğleden sonra aşçılar ve katılımcı üreticiler, halklara yetenek çekme ihtiyacı veya kırsal gastronomiyi korumak için gerekli düzenlemeler gibi konuları ele almak için gruplar halinde çalıştılar. Kongre bu Salı günü Glory Peyniri ziyareti ve deniz yolculuğu ile sonuçlanacak.
Yorum
Bir Hata Bildir