Mahonesa'nın sinsi telefonu

Adanali

Global Mod
Global Mod
Ana Vega Pérez de Arlucea



14 Mart 2025 Cuma, 00:29


Bazen benim açımdan bazı hataların (kötü yazılmış bir gerçek, belirsiz bir ironi, burada veya orada dikkat dağılmış bir böğürtlen) yüz yıl içinde anıtsal oranlarda bir bulle verebileceğini düşünerek soğuk terler alıyorum. Kendime çok önemli olduğuna inandığımı düşünmeyin, bu şeylerin gerçekleşmesi, gerçekleşmesi ve olmaya devam edeceği. Şimdiye kadar paralı asker ya da değişmemiş Copa-penga yaşadığımız yerlerde, bugün yapay zekanın ayrım gözetmeyen kullanımı, bir gazetecilik metni oluşturmak için bilgi toplamaya veya doğrudan bir gazeteci metin oluşturmak için toplanmaya başlar ve Chatgpt ve diğer IAS'ın ne yapması durumunda bize Google'da bulabileceğimiz ama zaten masaditanın ve Lightning'in hızını bize vermektir.

Algoritmalar tarafından beslenen ve buldukları içeriğin sözde alaka düzeyini körü körüne arayan – örneğin teorik olarak güvenilir bir kaynaktan geliyorsa veya çeşitli web sitelerine bağlanmışsa, tekrarlanırsa – bu robotlar, sorularımızı mutlak gerçekle değil, İnternet'in en manik tepkisi ile cevaplar. Doğru olarak kabul edilen şeyle, gastronomi durumunda genellikle sınırlı bilgiye sahip bir adamın (Nestor Luján, Ángel Muro veya Perico Palotes) genellikle yazıldığı ve saygı veya arzu eksikliğinin hiç çürütülmediği bir şeydir.

Araştırmacıların, arşivcilerin ve iyi belgelenmiş tarihin sevgililerinin olmayan çalışmaları sayesinde, Mahona sosunun nerede, ne zaman ve nasıl doğduğunun neredeyse tam bir görüntüsüne sahibiz. Elbette Mahón'un “H” ile. Kısa bir süre sonra burada anlatacağım, ancak keşfin önemini anlamaları için, önce bu konunun son 135 yılda elde ettiği farragosite seviyesini ve Paparrrucharía'yı yakalamalılar. Mayonez savunucuları arasındaki “Y” Fransız ve İspanyol “H” ile Mahonesa ile kanlı savaş, hatalar, yanlış varsayımlar ve çok mükemmel. Ayrıca büyük öğretmenlerin yazdıklarına ve bir diğerinden daha kötü niyetli kaymalara da kör inanç vardı.

Bu, Rippies'e düşkün bir Fransız şefin on yedinci yüzyıl yazarıyla nasıl karıştırıldığının hikayesi ve onu yemeden veya içmeden, temel bir İspanyol tarifi hakkındaki vizyonumuzu değiştirdi. Omnisapient Gourmet'li Yazarların Kıyamet Kralı Josep Pla, 10 Nisan 1948'de varış dergisinde “Mayonez Sosu” başlıklı bir makale yayınladı. Metnin intringulis'i, Menorca adasında doğumlarını bulan efsanelere rağmen tamamen Fransız kökenli olduğunu göstermeye dayandığı için tamamen kasıtlı olarak “y” ile mezhebe dikkat edin.


Kendi otoritesi



Yumurta ve petrolün emülsiyonuna göre, sadece Requesa değil, 1756'da Galya Ordusu tarafından Menorca'nın fethine çok daha erkendi. Daha sonra 'yediğimiz şey' kitabı sayesinde geniş çapta yayılan Katalan yazarının mantığı (Menjat, 1972), sosu salgaya adanmış olan bazı ünlülere dayanıyordu. On yedinci yüzyılda Lancelot ». Sonra Fransızca, söz konusu sosu ünsüz kafiye ile nasıl detaylandıracağını açıklayan bir şiir geldi, yukarıdaki görüntüde görebileceğiniz aynı.

Kendi otoritesinin tek argümanı ile Pla, ayetleri nereden çizdiğini veya şeytanların Lancelot olduğunu söylemedi, ancak onlarca yıl boyunca Mayoner Sandalyesi oturan herhangi bir kopya ve makalesini kabul etmedi. Bazı aydınlanmış okuyucuların ona bu ode à la sos mayonezinin oldukça modern bir dil kullandığını ya da sembolist şiirin kuşkuyla göründüğünü, Fransız Sully Prudhomme'nin 'onu Brisé'yi gördüm' (1865) söyledi. Bunun nedeni, Prudhomme'nin Lancelot'u kopyalamış olmasıydı! Sonunda, konuyla ilgili üçüncü bir makalede, Don Josep, Lancelot'un ayetlerini Re Cibaria'nın (Pere Ballester, 1923) tarifinde bulduğunu ve onları 1890'da gastronom Ángel Muro'yu duyurduğunu, ancak Sevendenth yüzyıldan kaldıklarını açıkladı.

It turns out that wall, that of plagiarized and fantasizing, he knew a lot, he first published the poem in the newspaper La Monarchy (March 23, 1890) blaming it for a editor of the Parisian newspaper the Liberté that signed as Lancelot and then, we do not know why, from 1892 it included it in the rest of his works taking out of the sleeve that Lancelot was a «French literary literary of the century Xvii »ve daha önce de, şiirin 1625'te yazıldığını bile çağırdı.

Aslında, Arthuric Alias'lı bu gazeteci, Sully Prudhomme'yi joküler iletişim kurabilen bir versiyonda taklit eden ve Gastronomi dergisi L'Art Culinaire'de ortaya çıkan Sully Prudhomme'yi taklit eden Liberté'de (26 Şubat 1890) yayılmasını sınırladı. Yazarına Achille Ozanne (1846-1894) deniyordu ve Molière'in zamanlarının bir dehası değil, tekerlemeler için sevgiyle bir aşçıydı. Duvarı asla birlikte yaratmazlar, Pla, Cela (konuyu da önümüzdeki hafta göreceğimiz gibi) veya herhangi biri. Ben bile değil. Turşu telefon her zaman saplar.





Yorum





Bir Hata Bildir